Информацията за име и парола на мрежата ще Ви бъдат изпратени ден преди Вашето настаняване.
При проблем с интернет/телевизия, моля направете следните стъпки
Стъпка 1
Проверете дали правилно сте въвели името и паролата на мрежата
Стъпка 2
Проверете, дали рутера работи и дали всички светлини светят в зелено, ако не преминете на стъпка 3.
Стъпка 3
Рестартирайте рутера – натиснете копчето за изключване намиращо се отстрани или на гърба на рутера и изчакайте 30 секунди. След това включете отново рутера и изчакайте отново 30-40 секунди. Ако всички светлини светят в зелено, моля опитайте да се свържете с мрежата, като отново проверите името и паролата на мрежата.
Стъпка 4
Ако все още не успявате да се свържете с мрежата, моля свържете се с нас на посочените телефони в Контакти.